Herken je deze situaties:
-
- De omzet loopt terug
- Het klantenbestand daalt
- Nieuwe klanten doen geen herhaalaankopen
- Het is onbekend waarom klanten klant bij je zijn
- De bedrijfskosten zijn te hoog
- De winst is dalend
DIGZ biedt een onafhankelijke en kritische blik op de bedrijfsvoering. De focus ligt op klantinteractie en de klanttevredenheid met de eindklanten van opdrachtgever en bepaalt de richting van de verbeteringen. Kleine, concrete verbeteringen hebben vaak al een groot effect! Dit doen we altijd samen met opdrachtgever en betrokken medewerkers. Hierdoor zien niet alleen klanten effect, maar ervaren ook je eigen medewerkers wat anders en beter kan. En de grote brokken worden planmatig over de tijd uitgewerkt en bewaakt.
Klantreisworkshops… ga je mee?
Door het begeleiden van workshops ontstaat in korte tijd praktisch inzicht in concrete acties die vandaag nog kunnen worden uitgevoerd. DIGZ begeleidt in het maken van keuzes en het stellen van prioriteiten. En helpt mee om de acties ook daadwerkelijk te implementeren met blijvend effect. Door een aanpak om projecten uit de startblokken te laten komen. Door het laten zien, zelf doen en overdragen aan de lijnorganisatie.
Meer informatie
Lees de referenties van eerdere projecten:
- Professionele groei door klantkennis bij Hulpstudent.nl
- Klantreizen in de woonsector bij Woonbron
- Kostenreductie in de zakelijke markt
- Grip op het eindresultaat